Ako vrátiť účtovný request - Nákupná faktúra

V tejto časti si popíšeme spôsob, ako vrátiť účtovný request, konkrétne nákupnú faktúru v systéme Request Management Portal. Video návod je dostupný na YouTube kanály Ako vrátiť účtovný request - Nákupnú faktúru.

Po odoslaní účtovného requestu na schválenie, každý schvaľovateľ je notifikovaný emailom s detailnými informáciami o danom requeste.

Všetky emailové notifikácie v „eR-eM-Pe“ sú dvojjazyčné. Prvá časť notifikácie je v lokálnom jazyku a druhá časť notifikácie je v anglickom jazyku.

Kliknutím na odkaz sa otvorí detail daného requestu. V prípade, že schvaľovateľ nebol prihlásený do „eR-eM-Pe“, systém ho vyzve na prihlásenie. Následne sa mu zobrazí detail requestu.

V hornej časti vidíme detailné informácie o danom requeste. V spodnej časti nájdeme prílohu nákupnej faktúry, ktorú si môžeme otvoriť kliknutím na tlačidlo OTVORIŤ. Nižšie nájdeme bližšie informácie o schvaľovaní daného requestu. Aby request bol kompletne schválený, musia ho schváliť všetci schvaľovatelia.

Pri spracovaní requestu, môže schvaľovateľ daný request zamietnuť, vrátiť späť žiadateľovi, schváliť alebo sa vrátiť na zoznam requestov čakajúcich na spracovanie a vybrať si iný request na schválenie. V našom prípade tento request vrátime späť žiadateľovi kliknutím na tlačidlo VRÁTIŤ. 

Zobrazí sa nové okno, kde je potrebné zadať dôvod vrátenia. Následne môžeme kliknúť na tlačidlo VRÁTIŤ.

Po vrátení requestu nás systém presmeruje na zoznam requestov čakajúcich na spracovanie. 

Po vrátení requestu je žiadateľ notifikovaný emailom, v ktorom sú základné informácie o vrátenom requeste. Kliknutím na príslušný odkaz sa žiadateľovi zobrazia detailné informácie o vrátenom requeste. Žiadateľ môže následne daný request upraviť a znova ho odoslať na schválenie.